Krasch, boom, BANG!

Helgen har varit sjukt bra.. Jag älskar detta gäng, ni får mig på topp!!


Till rutan som aldrig kommer över ett!
Jag är trött, irriterad och rent utav förbannad.. Nu har jag verkligen fått nog av detta. Nu får det fan va bra!! Jag är en människa för fan, jag är ingen hund, ingen trasdocka. Jag är jag och jag kommer fan aldrig mer, ALDRIG rätta mig efter varken den ena eller den andra. För mitt liv är mitt och ingen annans! Fatta det, och jag tänker fan inte ta tillbaka de jag en gång hade, så jävla desperat och dum i huvudet kommer jag aldrig mer och bli! Och jag vet själv att jag värd så jävla mycke bättre! Och de som händer och sker kommer bli oförlåtligt, jag kommer inte finnas till hands något mer. Man behandlar inte sina egna barn så jävla illa som du gör.. Jag ser inget gott i dig mer, inget! De är så jävla över med allt så jag bor hellre under öppen himmel än att dela tak med dig!
Ni suger min energi till botten..
Jag orkar allvarligt inte med dehär mera.. Over and Out!

Postat av: Lina

Lite update nu va ? ;)

2011-09-07 @ 12:22:01
URL: http://bergstromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0