Kvällsol i ögonen

Sitter hos min kära syster, ja som jag i stort sett flyttat in hos. Vad gör vi? Jo vi gör oss redo för prämiärkväll på Faktoriet. Spännande och se om de är lika bra som de var förra året :)
Med solen i ögonen och ölen kall så kan inte mycke mer bli bättre.

Varit till E och hälsat på idag, lite skitsnack mellan himel och jord, och inget gjorde oss smartare. Kan bli väldig låg IQ-nivå när vi är på samma ställe.. Gulle dig :)
Sen gjorde vi ett var ut till hemmes jobb där hon hade bilen. Duktigt tjej skar av sig halva pekfingret idag. HAHA.. Hon lever och fingret har inte ruttnat bort... ÄN... HAHA.. Snäll man kan va men det tar hon med klackspark. Som sagt sen var hon gullig tjej och bjöd mig på en kebab, jag åt inte upp hela men salladen slnk ner lätt och fint.

Nej nu ska jag fortsätta där jag slutade. Ha en trevligt kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0