- 110429

Kom på idén att öppna upp bloggen tillbaka.
Som de flesta vet så bodde jag en tid i Åre, de var nice. Men däremot tänker jag inte dela med
mig av mina upplevelser mer än att de som händer i Åre, stannar i Åre.

Som sagt, är nu på hemmaplan, vill säga Torsby och varit det i drygt en månad. Vad har sedan dess? Jag har mest gjort de jag känt för och bara glidigt runt och mått allmänt skönt.
Man uppskattar verkligen våren, eller jag gör det iaf. Bättre tid på året finns inte. Vilken känsla det är att se alla träd bli gröna, se tussilago och vitsippor blomma upp lite vart som helst. De är sjukt. För drygt 1 månad sen levde jag i snö snö och åter snö. Har absolut inget imot vintern, men när våren väl är på G så kan man inget annat än att längta efter den ännu mer efter värmen, sommarskorna och lättklädda människor.

Ja, vad händer i Torsby då? Jag har satt fart i träningen med rasande fart då det är meningen att jag ska ta mig igenom vårruset 11 maj och borejoggen på midsommar. Dax att börja träna då kankse.. Resterande av tiden njuter jag bara, dricker några öl och mår allmänt fint.

Men vart ska jag vägen härnäst? Vill jag stanna kvar i Torsby eller vill jag fackla runt medans jag är obunden. Det finns så många resoneringar kring detta så jag blir inte klok på mig själv.

Eftersom jag redan avklarat dagen första träningspass (8,5km) så kan jag nu lika gärna softa i solen och hoppas på att man hinner med ett pass till innan det bär in i dimman.
Ha en goo valborg på er allihop!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0