Detta är inte slutet, bara början..

idag har det inte hänt så mycket. Var till skolan (suger hårt) och gjort två lektioner.
 Men jag vill att ni ska veta jag bryr mig till fem öre vad fan ni säger om mig, jag vet vad jag sagt och gjort. Kom inte och påstå annat. Har ni inget annat för er än att stri skit så kan ni hålla er på avstånd. Och jag tycker det är så jävla fegt att smyga undan och fortsätta prata vidare. Det är NI som väcker alla problem. Inte jag. Men visste, det är ju upp till er helt enkelt. men ni ska inte tro att ni har min axel att luta er mot sen. Forget it!

Och ja, de var dumt att du kom. Vi borde inte fortsätta som vi gör, nu är det allt är inget. Helt klart. Jag pallar inte med detta längre. du kan fortfarande komma om det är något men kom inte för en annan sak är du snäll. du vet så väl att du alltid kommer ha en speciell plats någonstan djup inom mig. Men nu behövs avstånd och jag behöver få leva mitt liv på egen hand. Det låter som jag är värsta männsikohataren men nu är de så att jag har aldrig någonsin ställt mig själv först i kön. Men jag måste tänka om, jag kan inte ha det såhär och tro på fullaste allvar att jag mår bra av det. för det är inte sanningen.

nu ska jag fortsätta mitt sovande. somnade nästran direkt jag kom hem efter skolan. Nyss vaknat typ och ska snart sova tillbaka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0